16 Aralık 2013 Pazartesi

Kokulu Taş




Kokulu Taşlar - Ice Breaking Aktivite

Bu Cumartesi bir arkadaşımız evinde yılbaşı partisi verdi. Ancak davetli 15 kişi, birbirini tanımıyordu. İletişimde Ice Breaking aktivide olarak bilinen "buzları kırma yöntemi " için, hazırlamış olduğumuz kokulu taşlardan oluşan poşetlerin üzerindeki etiketlere yazılan yönlendirmeler ile çok güzel bir toplantı yaşanmış.

Benim ilk defa yaptığım bir aktivite idi. Toplantının güzel geçmesine çok sevindim. Satış hayatımda bana öğretmiş oldukları buz kırma alışkanlığı için tüm zorlu müşterilerime teşekkürü bir borç bilirim.

Sevgilerimle,






Pin It

1 yorum:

Emel Sevren Pınar dedi ki...

Ben senden çok şey öğrendim...Bunu da ilk kez seninle duyuyorum. Ne güzel bir aktivite olmuş. Daha sık yazsan da, daha çok donansak sayende.
Çok sevgiler
Emel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr
Pin It button on image hover